Fredagsmys - eh, fredagsgrill, ska det vara.

I fredags kom Isabelle tillsammans med hennes bebisbrorsa och föräldrar och hälsade på och grillade med oss. Det där är en riiiktigt bra flock, tycker jag. Isabelle är så bra på att prata hundspråk och så har det visat sig att hennes pappa vet hur man preparerar kött... *slurp*

Kolla in - kycklingspett, kycklingvingar och lammracks... *dräggel* Det bästa var att jag fick smaka lamm och det är nog bland det godaste jag har smakat!!!



Medan vi väntade på grillmästaren, så tränade Isabelle tricks med mig. Matte har ju tidigare försökt lära mig "rulla runt", men vi kom inte särskilt lång i den träningen. Man kan väl säga att vi inte tyckte lika hur man smidigast följer en godisbit... Men när Belle ville träna samma sak med mig så var hon väldigt övertygande när hon förklarade den mest naturliga vägen för mig att få godisbiten. Tänk om matte hade förklarat det på Belles vis, då hade jag varit med på noterna på en gång ju!


-Vadå, ska jag snurra runt, eller vad menar du?


-Det skulle jag alltså - jahaa, är det det som menas med "rulla runt"?

Kommentera här: