Så var det klippt igen!



Skönt att slänga ifrån sig vinterpälsen! Jag höll ju på att svettas ihjäl ju. Tycker ni inte att det är sååå stor skillnad? Titta på den här bilden då:
 
 
Nää, det är inte jag som ligger på badrumsgolvet - det är mina långkalsonger, ylletröja och vinterkappa. 
 
Får vi vinter igen, så får jag gå med täcke i så fall...
 
 
 
1 Petra & Co:

skriven

Ja, nu ska väl våren komma. Som du säger, skulle det bli lite kallt så finns det värmetäcke.
Hajjan hade nog också önskat sig pälsklippning, men g.matte har fått för sig att hon ska ställas ut igen. Däremot så kommer det nog att bli en nätt liten hög efter Charlie när han har badat och klippt sig. Vet ju hur det såg ut efter Sonia. Ni har berikats med väldigt tät päls, så det kan se ut som ni inte har så mycket päls. Men ack vad 'skenet bedrar' ;) Passande namn på denna valpkull på flera sätt. Skulle ha döpt Charlie till Rickard ;):)
Kram från g.matte & släkten i Vika, vi tycker du blev jättesöt som vanligt <3

2 Lillian:

skriven

Da er det bare å satse på at sommeren kommer også, så du slipper å fryse i sommerfrisyren ;) Du ble skikkelig flott!

3 Arlo:

skriven

Hahaha, jag blev också skalad i söndags! Mystisk sed det där med vårklippning, fast det sägs att jag blev snyggare utan valprufset, vad vet jag...

4 Eva H:

skriven

Du är SUPERDUPERSÖT både med och utan vinterkläder tycker jag!
Jag ska förresten visst hyfsas någon dag i nära framtid jag också.... Men nosen bara då, och lite på svansen och så. Phu!
PUSS!
Assar

Kommentera här: