Look into my eyes...

 
Idag har matte och jag tränat ögonkontakt. Jag är inte så förtjust i att titta folk i ögonen, det är ju rätt utmanande, men matte tycker det är viktigt att kunna. 
 
Matte slängde sig ner på golvet med en hel TUNNA med godisar och en liten manick, som hade magiska krafter. 
 
-Säg vad jag ska göra för att jag ska komma åt allt gott!!!
 
Det visade sig att när manicken lät 'klick-klick' så öppnades mattes hand och så fick man godis! Va, liksom?!?! Vilken grej! Sen gällde det bara att komma på vad man skulle göra för att få manicken att klicka, så att mattes hand öppnades... (Det kallar matte för shaping.)
 
Nu visade det sig att manicken klickade varje gång jag tog ögonkontakt med matte! Så coolt! Blev jättemånga godisar... Fatta vilken makt vi fyrbenta har! Ska bara försöka lägga tassarna på manicken, kan bli lördagsgodis hela veckan...
 
Vov och må gott!
 
 
P.S. Vill du också ha mattes magiska godismanick? Finns hos CSiGORA för 39 kr.
 
 
 
 
1 Petra & Co:

skriven

Va?! Hälsar brorsan Charlie, är du både snygg OCH smart ;)
Skojar bara ;) det är vi hela syskonskaran <3
Men hallå! sitter du bredvid en sån där stor godisburk utan att titta. Här hade den varit öppnad och slut innan matte hade hunnit få upp kameran ;)
Vov från släkten <3

Kommentera här: