Veckans Gladaste Hund

Japp, det är jag som är det och det har jag stämpel på! Kolla här bara:
 
 
Det har smugit in fel namn på matte, men det är jag och glad är jag också. Vinsten är öronpulver från Oticurant och det säger matte att både jag och syrran kan behöva. Ikväll ska vi fira, säger matte, med ett bad! Ja! Eller...? Bad...? Eh, va?! Vänta nu, stoppa bandet!! Ett bad?! Kallar du det att fira, matte?? Nä, fram med ett härligt tuggben istället. Eftersom jag officiellt är en 'glad skit', så bjuder jag Kompis på ett med - fast hon inte vann... 
 
Är du också en glad hund och vill tävla? Gå in på Oticurants FB-sida och ladda upp en bild på dig själv. Lycka till!!
 
Vill du läsa mer om när matte tog den här bilden på mig? Klicka här i så fall.
 
 
 
 
1 Petra & Co:

skriven

Superduper grattis!!!!
Vi är så stolta över dig Daisy och att vi är släkt med en fotomodell!

Vov vov släkten i Vika

2 Eva H:

skriven

JÄTTEGRATTIS!
Du är verkligen en toppenmodell för glad amris :)
Din mattes idé om firande förstår jag inte alls.....

Svar: Som tur var ändrade hon sig och gav syrran och mig en tuggis istället. Men inte slapp vi varken bad eller klippning - det sköts liksom bara fram någon dag... //Daisy
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

3 Arlo:

skriven

Grattis! Tänk att både du och jag fick fotopris idag! Så bra och stiliga vi är!

4 Elin:

skriven

Underbar bild!!

Kommentera här: