Tomten kom till oss!

Tomten hittade oss i år igen! Vi har ju varit sååå snälla och uppträtt exemplariskt heeeela året. Matte sitter och tittar på oss med en väldigt konstig min i ansiktet. Om vi inte hade vetat bättre, så skulle man kunna tro att hon inte höll med oss... Men bilden är bevis nog, tycker vi...
 
Kompis: -Tomten! Du kom!
Daisy: -Välkommen! Som vi har väntat...
 
 
 
 
1 Eva H:

skriven

Hm.....
Mattes min kan jag kanske ha en liten viss förståelse för :)
Men jag tror att vi alla ska vara glada för att tomten ibland verkar ha sällsynt dåligt minne!
PUSS töser!

2 Petra & Co:

skriven

Vilka modiga hundar!
När vi var ute så mötte vi tomten och han blev utskälld av Hajjan, Charlie och Zita. Men det var ju mörkt så de tyckte nog han såg väldigt mystisk ut ;)
Såklart tomten skulle komma, ni har ju varit mer snäll än olydig :)
Kram från Vika flocken

Svar: Inte skäller man på Tomten, som kommer med gåvor? Hur tänkte ni där egentligen, Hajjan, Charlie och Zita...? ;)
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

3 Tassen:

skriven

Hei Daisy og Kompis :-) Så koslig at dere har lagt igjen en hilsen på bloggen min. Gøy at flere amriser har blogg, så her skal jeg nok titte innom :-) Skal hilse fra mamsen og si at ss står for spiseskje, så det var helt riktig gjettet! Godt nytt år til dere fra Tassen og mamsen.

Svar: Vi tycker att alla amrisar borde ha en blogg, så snygga och duktiga som vi är, eller hur? :) Vi hörs och syns igen!
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

Kommentera här: