1 Arlo:

skriven

Bästa tandvården!

Svar: Håller med! Sämsta tandvården är när matte envisas med att sopa runt en liten borste i käften på oss. Usch...
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

2 Petra & Co:

skriven

Vi fick också vita ben av tomten. De är snart slut så vi hoppas tomten kommer flera ggr i år ;)

Vov från Vika flocken
Ps. Matten hälsar att ni ser väldigt fluffiga och fina ut i pälsen. Ds

Svar: Det får vi verkligen hoppas att han gör! Inte klarar vi oss med benleverans en gång om året - vilken rysare!
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

3 Eva H:

skriven

Tack och lov fick jag inget så'nt! Det är ju SÅ jooooobbiga att tugga ju!
Däremot har matte jublat mycket underligt här... Jag fick (kanske tänkt till J också, men det var liksom dömt på förhand) en låda med nå'n sort pinnar... Har inte gillat sådana ALLS förut med dessa är MUMS! Matte jublar för hon vill visst jag ska äta dem för att de ska vara bra för tänderna. Äta godis BRA för tänderna??? Ok - jag ställer upp!
PUSS alla!
Assar
Jesper? Vi fick bl.a. torkad vom också....

Svar: Alla amrisar tycker olika: matte smugglade undan en pyttebit rökt rådjur från julbordet till oss, men Daisy spottade ut! Ja, ja... Desto mer till mig! //Kompis
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

Kommentera här: