Dessa bad

Asså, det hjälpte inte att gömma sig under köksbordet den här gången heller. Husse måste tro att jag är tappad bakom en vagn, för han försökte locka fram mig genom att slänga torra godisar på golvet framför mig. Skulle inte tro det, va?! Kompis, den förrädaren, stod och smaskade i sig mina godisar i trygg förvissning om att det inte var hennes tur (än!). Viftade på svansen gjorde hon också. Taskmört!

//Er genomblöta och blomdoftande Daisy

1 Eva H:

skriven

Stackar, stackars, STACKARS dig!!!!
Det finns fördelar med en lite "trasig" matte...
PUSS!
Assar
Matten hälsar det är bättre idag, men inte riktigt läge riskera ngt gm alltför mkt kammande tror jag...

Svar: Tråkigt att din matte är lite trasig, men det är ju skönt att ni slipper bada i alla fall! Hälsa matten från oss alla fyra att hon ska krya på sig snart!! //Daisy
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

2 Liam:

skriven

Jag blev också utsatt för detta trauma igår, surade hela kvällen sen. Men nu har vi nyss varit ute i skogen så jag lyckades se till så att min päls inte ser lika fånigt ren ut längre. Puhh

Svar: Ja, det är ett otyg att bada bort den där perfekta odören, nej menar parfymen, som man har jobbat så hårt på! Jag menar, vem vill lukta blommor eller kokos??? //Daisy
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

3 Katarina, Nanna och Leia:

skriven

Jag springer också och gömmer mig när det är dags för bad och sånt...men inte hjälper det här heller...
Leia

Svar: Så det är inte bara min matte och husse som är sådär taskiga?! Tycker synd om dig med, Leia... //Daisy
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

4 Petra & Vikaflocken:

skriven

Charlie: Du syrran, klaga inte! Först låg jag 1,5 timme på trimbordet för att matte (din g.matte) tog bort alla mina tovor. Sen fick jag en paus medan lillhusse spelade fotbollsmatch.
När matte sen kom hem, då BADADE hon mig och fönade, så det blev ytterligare 3 timmar pälsvård. Det kallar jag för 'hundmisshandel' och så undrar matte varför flocken går och gömmer sig när hon kommer 'trimklädd'?!?
Det känns skönt att du inte har glömt allting fastän du bytt flock :)
Vissa saker sitter ju djupt inom mig, du ska veta att vi alla lider med dig :) Men du blev säkert superfin när du var klar och luktade så där gott enligt matten här hemma. Själva försöker vi få bort lukten så fort som möjligt :)
Ha' en bra dag! Vov från Charlie & Vikaflocken

Svar: Staaaaackars, staaaaaaackars dig, Charlie!! :( Du får flytta hem till oss istället. ;) Nej, jag kommer ALDRIG att frivilligt gå in till ett bad - NEVER! Jag trycker under köksbordet och får släpas fram. Fast jag har inget emot att lukta gott en dag eller två, för husse och matte vill gosa jättemycket med mig då. //syrran D
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

Kommentera här: