Vem är puddingen i spegeln?

Matte och husse tyckte jag såg ut som ett pälstroll, istället för ett sött lakritstroll, så igår kväll åkte jag i badet och i morse gick matte och jag in till The Hill's Dog Studio, som matte kallar sin klipphörna.
 
Jag är nog benägen att hålla med om att jag behövde klippas...
 
-Vadå "titta in i kameran", det är inte så lätt... Jag ser ju inte var den är ju!!
 
Efter lite trixande med maskin och saxar, så såg jag ut så här:
 
-Är vi klara nu? Kan vi springa ut på golfen då?
 
Notera dagens outfit: Mitt superdupersnygga och coola dödskallehalsband från CSiGORA - snygg och tuff på en och samma gång. Finns att köpa i deras webbutik (klicka på CSiGORA ovan), pris från 129 kr.
 
Min päls blir så här fin tack vare K9 Competition Aloe Vera schampo och balsam. Det finns också att köpa hos CSiGORA.
 
1 Petra & Elvisligan:

skriven

Ha ha ha... du är ett pälsmonster som bror din!
Det är tur att du har en sån duktig matte och husse som fixar till dig i ett kick.
Jättefint foto som jag kommer att låna, med ert tillstånd förståss, till vår hemsida.
Jag har sneglat på det där fina häftiga dödskallehalsbandet till Zita bla. Jag menar hon är ju rockmormor ha ha...
Nu står visserligen ett vintertäcke till på önskelistan först!
Kram från släkten i Vika.

2 Eva H:

skriven

Hihi - jag slapp idag!!! Så jag ser fortfarande ut ungefär som du gör på före-fotot, + lite...
Assar
Just det matte säger ni inte ska glömma busbilden! Före midnatt imorgon har det blivit nu.

3 Ebba:

skriven

Sicken snygging!!

4 Emma:

skriven

Fint halsband! Jättefint med rosa till svart hund.

Kommentera här: