Söndagsgolf

Efter Daisys besök på The Hill's Dog Studio, så tyckte husse och matte att flocken skulle passa på och spela lite mer vovvegolf medan golfbanan fortfarande var stängd för tvåbeningarna. Inte oss emot!! Här kommer en liten bildkavalkad från promenixen.
 
-I'm on the dance floor!
 
-Eh... och var är min boll då'rå?
 
Kompis: -Wheeheeee!
Daisy: -Yiihaaaa!
 
Kompis: -Den bollen tar jag!
 
*Pip, piiip. Pip, piiip. Pip, piiip.*
 
-Tur att det finns fler bollar...
 
-Här skulle jag kunna leva hela mitt liv. Lätt!
 
-Titta, jag flyger ju fram över golfen med de här superbraiga öronen!
 
-Jag är friiii!
 
*Full bollfokus!!*
 
*Drottningarna av golfbanan*
 
Kompis: -Dags för lite fika, va?
Daisy: -Ja, se så fint vi sitter här. Det är väl värt ett kex eller två...?
 
Kompis: -Åh, kolla bollen husser håller i.... Den ska jag ha...
Daisy: -Dröm och glöm, va! Den är min...
 
Kompis och Daisy: -MIIIIIN!!!!
 
*Greyhound av Swedish House Mafia, 1.02 in i låten...*
 
*Greyhound av Swedish House Mafia, 2.49 in i låten...*
 
*Greyhound av Swedish House Mafia, 3.04 in i låten...*
 
Kompis: -Vem som tog den? Kan hända att det var Daisy som tog den, jag ville ändå inte ha den - det var den sämre av de två pip-bollarna... Faktiskt.
 
-Den här bollen är min i alla fall!!!
*Greyhound av Swedish House Mafia, 4.53 in i låten..*
 
Vi hörde att släkten i Stora Vika också spelade vovvegolf i helgen. De har en spa-anläggning på deras golf, så de passade på att fixa välgörande lerinpackningar också. Lyxigt!
 
Vov och ha det så (h)underbart i veckan!
 
1 Eva H:

skriven

Åååååååååååååååh, vad ni har mysigt!!!!!!
Vi är inte det minstaste sotis alls. Verkligen inte... Aldrig....
SV Visst är det kul att se A med den kontakte:D

2 Petra & Elvisligan:

skriven

Vilket fint höstfoto det första fotot på Kompis är!!
Vad härligt det är med sol, känns som det är så länge sen med tanke på de senaste dagarnas regn.
Föresten, Charlie tackar för att han har fått en bro uppkallad efter sig på golfen! Vi hoppas alla att han gör precis som er och använder den också.
Kram på er alla!

3 Elin:

skriven

Asså dem hade ju passat klockren i house maffia låten!!

Svar: Eller hur!! :D//Anna
Sessy's Mira "Kompis"

Kommentera här: