Strumptjuven


♪..Vad du är söt, min kära lilla strumpa! Vad du är snäll, min kära lilla socka. Du säger ingenting, min kära lilla strumpa, men det är dig jag gillar bäst!


-Shit! Är det matte som kommer?!



-Uäh, vad är det som ligger här?! Äckligt, din strumpa, matte! Den har jag då rakt inte norpat från sovrummet imorse när du låg och sov...

1 Katarina:

skriven

Är du också en strumptjuv Daisy - precis som jag!

/Leia

2 sandra:

skriven

naaaw gulle du

3 Petra & Elvisligan:

skriven

Säkert inte..... Ha ha...

Nospuss till söta dig!

/g.matte

4 Eva H:

skriven

Neka! Blåneka! Tvärvägra att säga ett ord!!! Jag kan bli din advokat - har MASSOR av träning på att neka!

PUSS!

Assar

5 Jenny o Brio:

skriven

Hehehe! Brio stjäl BH:ar han...

6 Elin:

skriven

haha va söt!!!

7 Rudi:

skriven

När jag var liten knodd stal jag strumpor och trosor och sånt, men det har jag slutat med. Fast det var kul just då, det var det!

8 Elin:

skriven

jasså? synd att Elvis inte är min egna då, då hade man nog ställt upp :)

Kommentera här: