Från kusin till syster

I söndags var flocken och hälsade på mina kusiner och vet ni vad, jag gillade dem! Fast de bara är bebisar...


-Nu tar vi henne!!!!

Kanske är det skillnad på bebisar och bebisar? Amrisvalpar är faktiskt heeelt okej!


Kompis: Bu!
Kusinerna: -Iiiih!


Vet ni vad? En av dessa är faktiskt min lillasyster nu! ❤
Får jag presentera - Charlita's Daisy!


-Hej! Jag heter Daisy! Snart flyttar jag hem till min nya storasyster Kompis.
Då ska jag också börja blogga, faktiskt.

Fast hon blir kvar hos sin mamma ett liiitet tag till. Men sen, när hon flyttar hem till oss, så ska jag lära henne aaaallt jag kan! Fattar ni, nu stiger jag i graderna, härligt! Jag är inte bara överste vaktchef utan även storasyster nu.

Här får ni några fler bilder från kusinträffen, skoj hade vi som ni kan se:


Daisy: -Nä, akta dig, Hyacinth! Gå inte för nära...
Hyacinth: -Äh, jag är inte rädd minsann!
Kompis: -Men ursäkta, vad tror ni att jag ska göra för nå't? Äta upp er?!


Daisy: -Nu blev jag lite sömnig då'rå...

Bästa "kom-så-springer-vi-kompisen" för dagen var nog ändå Charlie. Oj vad skoj vi hade!


Kompis: -Ta mig om du kan!
Charlie: -Se upp, nu attackerar jag!


Kompis: -Då får du allt öka.
Charlie: -Jag har inte ens lagt i 2:ans växel ännu.


Kompis: -Vilken lattjo liten kille du är!
Charlie: -Tack, du är inte så dum du heller.
1 Ebba & Molly:

skriven

Åhh, va kul!! :-D Vad säger man? GRATTIS :-)

2 Katarina:

skriven

Men, vad roligt!!! Jättestort grattis till lillasyster! Amrisvalpar är bedärande...mnst sagt!

3 Eva H:

skriven

GRATTIS! Supersöta kusiner/lillasyster! Matten här blev väldans konstig när hon såg den där Charlie... Påminner visst om nå'n Teddy när han var liten. Men nog är de väl LITE farliga de där små?

Ska bli intressant att se hur du klarar det nya livet, lärorikt. (Fast matten muttrar o undrar om du är bästa uppfostraren... Fattar inget!)

Jesper och Assar (som matten inte vet om hon skulle våga anförtro valpfostran...)

PUSS!

4 Petra Norén:

skriven

Hej Kompis!

Tack för titten i helgen! Vi längtar tills vi ses nästa gång!

Ha´det så bra och vila upp dig ordentligt, för nästa gång så har jag längre ben. Så då kanske jag hinner ikapp dig!



Valppussar från Charlie & Co

5 Elin:

skriven

åh va söta, dem kan gärna få flytta in i min säng så man har ännu flera att gosa med =)

Kommentera här: