Bästaste i världen!


Kompis: -Försök se lite cool ut, sådär lagom likgiltig inför kameran.
Daisy: -Vadå? Så här?
Kompis: -Äh, du ser ju söt ut, inte cool... *suckar*

Min lillasyster Daisy är det bästaste jag vet! Hon är supermysig att sova middag med (t.o.m. mysig att dela korg med på natten), jätteskoj att springa tafatt och jaga boll med och himla roligt sällskap helt enkelt.

Fast hon är fasligt matglad, värre än mig tror jag (och det säger ju en hel del) och det är nog enda nackdelen jag kan komma på med henne - hon försöker fjäska och ställa sig in när jag äter min mat. "-Snääälla, jag kan väl få smaka? Bara liiite? Jag får slumpen, schyssta då'rå?!" Ursäkta, hon får fyra - ja, du läste rätt, F.Y.R.A. mål om dagen och jag får bara ynka två och så ska hon komma och tigga min mat?! J-kligt ouppfostrat. Det där får husse och matte ta tag i, alltså...


-Matte, är inte maten klar snart? Jag hungrar ju ihjäl här!
1 Eva H:

skriven

(Börjar se attans bra ut hemma hos er - en gulröd och en svart, precis som det ska va':))

Gumman! Du får nog fason på henne med tiden ska du se! Hon framstår som en synnerligen normal amrisvalpsfröken tycker jag.

Förresten fick jag "slåss" för att få se er för 2 killar var nååååååågot lite intresserade...

MASSORPUUUUSSSAAAR till er båda!

Matte, Jesper och Assar

2 Ebba & Molly:

skriven

Va skoj att få se din fina lillasyster! Hon verkar helschysst :D

3 Katarina:

skriven

Jag smälter! Totalt!

4 Petra Norén:

skriven

Vilka härliga foton! Sista fotot på Daisy, kan man annat än smälta när man ser den blicken...

Hon är ju juvligt söt! Tur man får pussa på henne en tid till, sen lämnar jag över gosandet till er.

Kram Petra, Daisy och övriga flocken..

Kommentera här: