Storstrut och lillstrut...

Idag bjöd matte på gotte - Kong med leverpastej! Den stora var till mig och den lilla till Daisy (hehehe).



Hon må bara vara en bebis, men syrran lär sig snabbt och hon vet vad som krävs för att matte ska släppa ifrån sig mat till oss. Ja, just det - sitt fint och titta uppmärksamt upp på henne.


K & D: -Vi har bara ögon för dig!! (...och leverpastejen.)

Behöver jag säga att det var smaskens? Nä, trodde inte det va...



Syrran använde sig av staketet för att få ett bättre grepp om Kongen, varför har jag inte tänkt på det tidigare?





1 Vikaligan:

skriven

Mums! Det där ser gott ut! Själv har jag varit i Örebro och motionerat matte. Jag ville se lite mer av omgivningen när jag inte hade ngt koppel som stoppade mig. Kände mig aldrig orolig, matte och Zita sprang efter mig hela tiden...

Förstår inte att matte blev sååå upprörd, jag kapitulerade ju efter ett tag. Nu är det visst koppel som gäller tills jag lär mig att lyssna, puh vilka idéer nervösa mattar har.

Ni kanske undrar var Hyacinth var? Jo hon låg och sov hos veterinären.

Nu är hon visst konvalent och får ligga i tv-soffan och slappa. Själv!

Hm... ingen ordning här hemma.

Hej hopp, jag hoppas du bakade ngt gott Daisy, för vi ska tjata på matte & husse att vi vill hälsa på er.

Vovv pussar från Charlie & Co.

Kommentera här: