Jobbat hemifrån

Idag har matte och jag jobbat hemifrån. Det tycker jag vi ska göra fler gånger. Jag har...

...tagit sovmorgon.

-Jag fattar inte hur matte kunde lämna den här sköna sängen... Zzzzzz...


...vaktat innefrån huset.


-Hallå där! Vem är du, var kommer du ifrån och vad är ditt ärende?


...och ute på tomten.


-Hm, tyckte jag hörde någonting bortifrån skogen...

 

...tuggat på pinnar.


*gnag, gnag*

 

...slappat i solen.

 

-Mmm, det här är livet.

 

...utforskat skogen och sedan smaskat på Kongen.


*slurp, slurp, slurp*

 

En riktig glidardag! Vajjert!

 

 

1 Eva H:

skriven

Sova sängen ja..... Det går ju liksom inte här numer...:((

Fast det funkar faktiskt ganska bra ändå! Liiite jobbigt att bestämma vem som ska ha buren ibland bara, fast vi slåss aldrig, bara passar på varanddra lite.:)

Det där med att slappa på en gräsmatta är vi superdåliga på säger matten. Sitter hon ute ligger vi oftast innanför dörren...

PUSS!!!

Jesper och Assar

2 Ebba & Molly:

skriven

Såna dagar älskar vi! :)

Kommentera här: