Indiana Jones i trollskogen?

Nä-ä! Golfen är öppen för de tvåbenta igen, så det blir ingen vovvegolf för mig idag. Fy bubban, vad trist! Aja, det får bli skogen istället. Inte helt fel det heller.

Igår tyckte matte att jag gick in i mitt 'Indiana Jones'-mode så fort hon släppte mig fri. Jag förstår inte den liknelsen riktigt? Tyckte hon att jag betedde mig som en sliten, medelålders man med hatt bland träden??? Nä, jag var en svensk sabeltandad tiger, så det så! Jag sprang så snabbt att bakdelen kom fram före mig - ha! Vad säger ni nu?!


❧ Sabeltandade tigrar är vääääldigt svåra att fånga på bild, fråga min matte - hon vet! ❧
1 Eva H:

skriven

Men vad är det MED mattar????

Fattar NOLL om pipisar, och INGET om sabeltandade (cocker)tigrar!

Vet du vad? Vi har en groda, en "drake" och en elefant som piper också! Men vi har ingen Bosse...

Matte hälsar att hon laddar pussar inför "stora Sthlm"! Vaddå?????

De är väl våra!!!!!!!

Dumma du! Fast attans söööööt är du!

(Pipisar ät köpta på CRT. Finns visst i Haninge och så här i Högdalens industriområde. MYCKET bra för leksaker och godis!!! Och tjejer är välkomna, bara de inte löper...)

2 Tungelspudlarna:

skriven

Men Kompis! Vart tog du vägen? Vi saknade dig idag, det var en annan cockerspaniel med, men han var inte alls lika rolig som du. Och Tessan som så gärna ville träffa dig!

3 jimmie och kingeling:

skriven

hehe såklart är du en tiger Kompis ;) hehe



------------



Ja, i dag kvalde jag och Donna faktist upp till sthlm! självklart kommer vi och hälsar på i amris-montern :D Jag tror vi tävlar på lördagen.



------------



Ja, Mame är en import. Hon kommer från MY-IDA-HO-kenneln om du kanske vet? Hon är hon rätt gammal därav så grå i pälsen :P



------------

KRAM



4 Ebba & Molly:

skriven

SV: Precis :) Dock fick hon bli lite äldre innan hon hade en chans ;)

Kram

5 sara - mamma till wilda:

skriven

hahaha Roligt skrivet

6 Lelle:

skriven

Du ser väldigt skräckinjagande ut, Kompis. Riktigt tigrig.

7 Elin:

skriven

haha, fullt ös Kompis =)

Kommentera här: