Slappardag

Matte och jag är lediga idag - najs! Jag passar på att softa lite i korgen innan det är dags för lunchpromenad.



1 Lea:

skriven

Hallå! :o)



Tack för alla fina kommentarer, det värmer! Och vilken härlig slappardag-bild, leopard filten är ju helt oemotståndlig, på inte tal om Kompis :o)



Trevlig helg!

Önskar Leo & Lea

2 Sara:

skriven

Söta Anna, vad jätteglad jag är att du hållt dig kvar i krokarna och dyker upp när jag som mest behöver dig!

Kontaktljudet låter som precis vad vi behöver! Visst håller jag med om det där med målbild och klara delmål och jag tror dessvärre att det är där vi har felat till stor del. Jag har liksom inte klarat av allting på en gång. Och jag hatar att göra saker halvdant så jag blir bara frustrerad. Usch!

Nu är jag dock "ledig" i en vecka (inga föreläsningar iaf) så jag tänkte satsa på hundfostran och försöka hitta motivationen.



Hur är det med er? Jag har ju inte läst något här på evigheter, vad jag har missat?



Jätteroligt att höra från dig igen! Jag saknar verkligen blogggemenskapen :)

Kramar!!

3 Elin:

skriven

så hälig bild!

4 Katarina:

skriven

Så mysigt du har det!

/Nanna

5 Jimmie och Kingeling:

skriven

mysmysbild :)

6 Anonym:

skriven

mys kompis:D ser helt udnerbart mys ut<3

Kommentera här: