Namir - min älskade pojkvän

Åh, jag är så lycklig! Igår åkte flocken och hälsade på Ann-Marie i hennes butik - och Karim och Namir var där! Först tog de ut Karim, så att vi fick hälsa. Så skojigt, men tyvärr tog varken matte eller husse kort. Sen fick Namir - min pojkvän - komma ut och så fick vi pussas lite.


Namir: -Cara mia! Vad jag har saknat dig!


Kompis: -Detsamma, min älskade långskånk!

Fast jag har fått höra att han ska bli pappa snart och det är inte jag som är mamman... *morr*


Namir: -Förlåt, min älskade! Du är ju allt för mig...
Kompis: -Mmm, för den här gången...

Han var väldigt leksugen och tyckte jag luktade intressant. Kanske ska försöka få igång det där löpet...






-Oj vad trött jag blev av allt bus. *gäsp*
1 Molly:

skriven

Snygging till pojkvän! Ras?

2 Katarina:

skriven

Ett sånt sött par!

3 Elin:

skriven

hihi, vilket gulligt par =) <3

4 Ira & Mio:

skriven

Åh vilken supersöta par!! Kärlek i vårluften :)

5 jimmie och kingeling:

skriven

Kingen ligger i sängen helt förtvivlad och snyftar ;) Han ska nu banta och försöka förlänga sina ben (fråga mig inte hur) tills han ser ut som en saluki ;)



kramar

Kommentera här: