Tävling hos Spoiled Dog!

Nu har alla vovvar chansen att vinna en hundduk till sina tassar! Den finns i beige eller blå. Vill du vinna? (Det vill jag...)



Skicka då ett mail till [email protected] som du märker "Tävling Januari" eller så lämnar du helt enkelt en kommentar i hennes blogg. Se till att du inte glömmer att skriva din mailadress och har du en blogg eller en hemsida, så skriv gärna dit det där med.

Vill du för övrigt ha dubbelt så stor chans att vinna, så kan du tipsa om tävlingen på din blogg med hjälp av en bild på hundduken samt en länk  - du kommer då att finnas med på två lappar istället för en när det är dags att dra en vinnare. Glöm dock inte att berätta i ditt mail eller din kommentar att du har länkat om du väljer att göra så!

Tävlingen startar nu och pågår sedan fram till och med klockan 00.00 på söndagen den 31 januari.
Efter detta kommer en vinnare slumpmässigt att bli utvald och presenteras i hennes blogg dagen därpå.

1 Sara:

skriven

Men Anna, du är väl för rar! Vem behöver godkänt på tentor när man kan skriva hundblogg?

2 Alexandraida♥:

skriven

Åååå jag har massa sådana de är BÄST!! Finns att köpa billigt på gekås ;)

3 Ebba:

skriven

Tack för tipset! Vi har ett midjebälte sedan innan. Vi skarvade ett långt koppel så gick det jättebra. Molly var duktig på att parrrera. Anledningen till att Matte ramlade var att det var viltspår runt om så hon ville åt annat håll... :) Men det gick bra. Skidorna reagerade hon inte alls på :) Nu får Kompis se upp i spåret! :D Tack för tipset igen!

4 Sara:

skriven

Ja, tyvärr vet jag inte om jag klarar tentan imorgon bara tack vare att jag bakat. Kanske kräver de lite mer än så... Det blir till att spendera kvällen med näsan i böckerna (vilket tydligen går alldeles utmärkt).



Åh, en Kong låter som en strålande idé! Har för mig att jag tyckte att de var rätt dyra men är alternativet skor känns ju Kongen plötsligt mycket billigare. Borde faktiskt köpa en sån i helgen. Tack för tipset!

5 Elin:

skriven

så mysig handduk! =)

hoppas du vinner nu då !

Kommentera här: