Julafton med paketöppning.

-Goder afton, goder afton, båd’ herre och fru,
vi önskar Eder alla en fröjdefull jul!

♥.•*¨`*•♫.•´*.¸.•´♥

Jag älskar julen! Fantastiskt bra helg faktiskt. Nästan så att man skulle kunna tro att det är en fyrbent som har hittat på den... Det enda man gör är att sova, gosa, gå på promenader och äta gottegottgott. Kan det blir bättre?!

Jag misslyckades kapitalt med att hypnotisera husse och matte till att ställa ner julskinkan till mig, men lite måste jag ha lyckats påverka dem, för när det var dags för julbord, så bytte de ut mina vanliga kulor mot en prinskorv, en köttbulle och en liten bit skinka. *slurp*

Julklapp fick jag också!


-Säg till när jag får börja...


-Det här luktar intressant... *sniff, sniff* Kan det vara något ätbart?


-Mmmm, grisknorr! Smaskens!
1 Ebba & Molly:

skriven

Vilken jul du haft, kompis!

God fortsättning & Gott nytt år!

Kram

2 Eva H:

skriven

Verkar ha varit en toppenjul!

ÄVEN om du tydligen inte fick puffat tryne...

Puss tjejen!

Jesper och Assar

3 Eva H:

skriven

Verkar ha varit en toppenjul!

ÄVEN om du tydligen inte fick puffat tryne...

Puss tjejen!

Jesper och Assar

4 Cissi:

skriven

vilka mysiga bilder! paketöppning är jätteskoj här med :P

Kommentera här: