Äntligen helg!

Jag är på så himla bra humör idag! Inte för att det har hänt något särskilt, men jag är bara så glad. Solen skiner, det är helg och matte har köpt nya tuggben till mig. Vad mer kan man begära? Jag bara viftar och viftar och viftar på svansen. Livet leker!

Matte och jag tog som vanligt en härlig promenad i skogen på eftermiddagen. Hon säger att jag är så lättsam och lyssnar så bra nu för tiden. Tackar, tackar! Det är klart att jag är så'n när jag vet att det ligger godbitar i mattes vänstra ficka... Jag har börjat stanna vid lämpliga hoppa-upp-objekt när vi promenerar i skogen. Ibland så säger matte "Hopp upp!" och jag formligen flyger upp. Skitkul!



Hoppas ni alla har det bra - både två- och fyrbenta - och ha en riktig mysig helg! Det ska iallafall jag, husse och matte ha! Vov, vov!
1 marie och spencer:

skriven

Trevligt med glatt humör!

Hoppas det håller i hela helgen ;)

Kommentera här: