Vinn en Port-A-Poo!

Härliga Hund har en tävling där du kan vinna deras Port-A-Poo alternativt Mini-Poo:



Port-A-Poon är en behändig liten manick som du enkelt skruvar fast på kopplet och där du sedan klämmer fast de fulla bajspåsarna=du slipper bära dem i handen.

Port-A-Poo är för koppel som är upp till 2,5 cm breda
Mini-Poon är för koppel som är upp till 1,8 cm samt till flexi.

Välj själv om du vill ha en rosa, blå eller svart och om du vill ha en Port-A-Poo eller en Mini-Poo

Tävlingen pågår tom den 8:e november.


Du deltar genom att skriva ett inlägg i din blogg om tävlingen där du länkar till Härliga Hunds blogg samt lämnar en kommentar i deras blogg där du länkar till ditt inlägg. Enklare än så kan det inte bli!

För att komma till Härliga Hunds blogg, klicka på bilden.

Sådär, då ska vi se om jag kan vinna en Mini-Poo i svart till min matte. Om hon inte behöver släpa på mina påsar, så har hon ju en hand ledig att ge mig gooooodis med, eller hur!

1 Sara:

skriven

Oh, perfa. Tack för tipsen! Att få tillsågat mindre bitar blir definitivt något att tänka på till nästa gång. Läste någonstans att man kan börja med att gröpa ur lite av märgen så att det inte blir så mycket på en gång.

Åh, det kommer att bli så bra! Texas kommer att bli sysselsatt i evigheter och sen somna som en stock. Hurra!

2 Anonym:

skriven

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

Kommentera här: