Trött!

Jag är så trööööööött ikväll! Nu ska jag bara ut på kvällsrundan, sen är det marsch i säng...









I morgon är det fredag = pläd hem från jobbet = HELG! = sovmorgon + långa skogspromenader. Det ser flocken fram emot! Matte säger att det är Halloween också. När jag frågade vad det är, så sade hon att då brukar små häxor, troll och monster ringa på dörren och tigga godis. Hm... Matte säger att man inte får tigga, faktiskt. Bring 'em on! Jag ska nog försvara vårt godis. He he he...
1 Jimmie och Kingeling:

skriven

hehe, det blir en sån effekt att man själv gäspar när man ser bilderna på Kompis ^^ åå, jag är så avis på sig* jag vill också ha en buff, Kingen blir ju inte så bra på kort hehe..



På gräddbilden så hade han egentligen grädde över hela nosen, men det som är kvar på bilden är det som han inte lyckades slicka bort. Så han satt och väntade på att jag skulle hjälpa honom :P så är det alltid, om det inte funkar som han vill så väntar han på att jag ska hjälpa honom.. lathund*



ha en underbar dag :)

2 marie och spencer:

skriven

Vilka charmiga bilder ! ;D

Kommentera här: