Ett litet ljus för Duke



Matte hjälpte mig att tända ett ljus i min blogg till minne av lilla Duke, som har flyttat till himlen alldeles, alldeles för tidigt. Hela flocken tänker på hans matte och husse, som har förlorat sin älskade vovve.
1 jimmie och kingeling:

skriven

våra tankar är med dem

2 Linda & Deamon:

skriven

Jaa men precis! Hade jag börjat gått och stuntat i det så hade jag förstått! Men gud så förbannad jag var, usch usch!



Åh, lille Duke :( Hur gör man ett ljus så där i bloggen?

3 Linda & Deamon:

skriven

Tack för hjälpen. Nu lyser det fint på min blogg för en fantstisk person som också finns uppe i himlen nu.

4 Alexandraida♥:

skriven

Ett ljus lyser här hemma för honom.

5 Alexandraida♥:

skriven

Jag har länkat från min blogg till din hoppas det va okej.

Kram

Kommentera här: