Födelsedagskalas

En av våra bästisar, Snöa, har fyllt 6 år och hon bjudit på kalas i veckan. Smarriga kex är lite av en tradition i 'grön pluton' (som vår avdelning på kontoret kallas) när vi blir ett solsnurr äldre. Vår nya enhetschef Cissi säkerställde rättvis fördelning av godiset...
 
Snöa: -Ett kex till mig... å ett till till mig... Å ett till...
Resten av plutonen: -Men VI då?!...?!...
Snöa: -Skoja' bara ju! Har ni ingen humor??
 
 
 
 
1 Eva H:

skriven

Attans bra det verkar vara med så'nt där "kontor" alltså! MÅNGA som fyller och så godis varje gång ju!!!
Om JAG var där och fyllde skuuuulle jag kunna tänka mig "En till A - en till kollega - en till A - en till kollega - en till A.... osv" DET tycker jag vore allra rättvisast alltså!
PUSS tjejer och hälsa födelsedagstjejen även om matten här slarvar så det blir skamligt sent!
Assar (och Jesper givetvis!)

Kommentera här: