Söta små julpraliner!

Jesper och Assar-matten ska sluta läsa NU, säger matte. Vi har tydligen nå'n 'Lex Eva' att efterfölja här i bloggen...?
 
Har hon surfat vidare nu? Bra, då kör vi.
 
Jag har blivit faster!! Tjoho! Bra jobbat, brorsan! Har ni sett så söta praliner?! Syns ju att vi är släkt, liksom... 
 
Kolla in brorsbarnen:
 

De kikade fram den 16 december, två black and tan-tikar, två buff-hanar och två röda hanar. Mamman heter Alice och pappan är alltså min brorsa Charlie. Valparna finns på Kennel 'Stars and Stripes' i Eskilstuna. 
 
Ett fyrfaldigt 'voff' för valparna!
 
 
 
1 Petra & Co:

skriven

Tack syrran med flock!
Visst är de söta, kan ju inte bli annat när de är släkt med oss ;)
Syrran Hajjan pratar om ansvar, va ska jag?! Nä, jag har gjort mitt nu, så Alice får ta hand om resten ;)
Matte säger föresten att hon är en superduktig mamma (enligt Alice matte som är en erfaren uppfödare ) så varför ska jag då lägga mig i. Kanske jag kan lära killarna lite bus och andra killsaker när de vuxit upp lite :)

Vov från brorsan Charlie

2 Arlo:

skriven

Grattis faster! Nu får du allt fullt upp med släkten!

3 Eva H:

skriven

Ha! Misslyckad varning!
(Åker väl in för nå't lagbrott då'ra!)
De är underbara! Och röda pojkar......... Svår sjuka har utbrutit här :)
(Inte mindre sedan en FBvän som jag faktiskt träffat ikväll satt in foto på sin idag hemkomna svarta kille. Nr 2 där)

Svar: Nja, vi klarar oss nog allihopa från både böter och fängelse. ;) 'Lex Eva' reglerar bara att vi måste varna innan vi publicerar sockersöta bilder på amrispraliner i bloggen. Läser du vidare och får valpsjuka, så får du skylla dig själv... ;) Nospussar från Kompis och Daisy
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

Kommentera här: