1 Eva H:

skriven

Hade samma problem med en långbent typ... Taskiga de är som bara slutar leka alltså!
Simon
Ps.
Den kittlade dödsskönt i magen i alla fall!

Svar: Simon, ska man ÄTA dem? Det hade jag ingen aning om, måste prova nästa gång... //Daisy
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

2 Eva H:

skriven

Börja då gärna med just flugor!
Så'na där långbeningar som jag tog senast har en tendens att fastna i tänderna. Eller så tappar man nå't ben i sängen hos matten... Åtminstone min har löljigt svårt att uppskatta sådant....

Svar: Ah, tack för tipset! Då testar jag med flugor först. Håller med om att mattar - och hussar med för den delen - kan vara fasligt kinkiga, men det där var väl ändå att gå till överdrift?! Vad gör väl ett litet spindelben eller dyl i sängen? Det tar ju ingen plats?! //Daisy
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

3 Petra & Co:

skriven

Vilken skön stajl du har stumpan!
Ååå en sån där fäll vill vi också ha. Men det har inte kommit in ngn röd ännu och det är den färgen jag vill ha. Tror det passar mitt mörka kontorsgov perfekt!

Puss och kram g.matte m flock

Svar: Den är inte bara snygg - den är superskön att ligga på!! //Daisy & Kompis
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

Kommentera här: