Nybäddat

Finns det något härligare än en nybäddad flockkorg?! Så himla najs! Fast när husse hittade mig här, så fick jag inte ligga kvar. Tydligen fick jag inte hoppa upp överhuvudtaget... Vadå? Asså, det var ju inte direkt nå'n som sade att jag inte fick hoppa upp, så hur skulle jag kunna veta det då'rå???


-Mmmm, älskar doften av nytvättade lakan!

Vov och må gott!

1 Sara:

skriven

Haha, ja men så är jag ju lite speciell också. Är faktiskt lite stressad över hur lite jag hunnit planera men herregud, det löser sig ju. Tror inte att du behöver oroa dig för träningsplanen om inte du också har som mål att tävla SM i lydnad med Daisy ;) Om några veckor är jag färdig instruktör så då är det väl dags att börja konsulta. Jag återkommer med plan och prisförslag ;)



Jag längtar ihjäl efter min lilla tjej! Förmodligen flyttar hon hem någon gång mellan den 25:e och den 29:e men vi betalar och skriver på papper den 14:e. Uppfödaren är gullig och behåller henne lite längre så att jag hinner beta av det värsta i plugget.

Har förövrigt en massa härliga bilder som jag ju måste lägga upp! Ska nog ta tag i det genast, istället för att läsa på om begåvningstest på barn som jag egentligen måste göra...

2 Rudi:

skriven

Så där ligger jag aldrig, för jag går inte upp i sängen. Jo, förresten i gästsängen, där ligger jag gärna. Helst när någon gäst ligger där också!Det ser i alla fall attans mysigt ut där du sträcker ut dig!

3 Buff & Black/Tan ligan:

skriven

Man kan verkligen se på kortet hur mysigt hon tycker det är...

Charlie & Hajjan: Å så kommer husse och förstör allt. Stackars syrran vi lider med dig....

Vi kommer till nästa ombyte så kan vi gosa alla tillsammans. Då blir nog din husse gladare av...



Kram från dina syskon med flock.

4 Ebba:

skriven

Haha, eller hur, hur skulle du veta?! Molly får normalt inte vara i sängen men nu när vi är i fjällen i en hyrd stuga brukar vi fuska lite. Kika in på bloggen och se hur det ser ut ;)

5 Christina:

skriven

Vi har ju våra hundar i sängen så det tvättas nästan alltid lakan här hemma!

6 Elin:

skriven

haha jag trodde det var en extra kudde först i s'ngen :D

7 sandra:

skriven

nybäddad säng är underbart!!!

8 Eva H:

skriven

Vi kommer inte åt längre:(((((

Matte sover ju högt upp i luften alltså! Men vi minns allt att hon var preciiiiis lika dum som din husse - förstod sig inte alls på rena-lakan gos eller bäddhjälp. De är bra korkade, 2-beningarna!

(Och det gäller allt möjligt har jag märkt. Dåliga på att se vår synpunkt o göra som vi säger alltså! A)

PUSS!

Jesper o Assar

9 Jenny:

skriven

Vilken härlig stil :)

Kommentera här: