Vi möts vid staketet...

Åh, vad grymma våra hussar och mattar är - Leo och jag vill ju bara pussas lite, men de låter oss inte träffas. Han är ju så fin... *djup suck* Leo tycker jag är skitsnygg och ylar så fort han ser mig. Vi buffade våra nosar lite genom staketet och han viskade några kärleksord i mitt öra. Alltså, första, bästa chans så rymmer jag!

 

 

 

1 Petra & Co:

skriven

Stackars Leo!! Här är det också snifferi och sniffera när vi är ute. Både Gasto & Isac har spanat in någon tik som luktar gott. Men tyvärr så har de inte hittat tiken ännu, för matte håller i dom i ett stadigt tag.

Till mattes glädje så varken matvägrar el. ylar dom. Skönt med tanke på att här hemma är huset fullt av tikar som löper med jämna mellanrum....

Snart är det väl Hyacinths tur. Stackars Leo, Daisy lär väl börja löpa lagom när Kompis slutar, ha ha....

Kram på er alla och ha en riktig trevlig helg!

2 Eva H:

skriven

VA?????

Får nå'n annan pussa dig genom staketet?????

ORÄTTVIST!!!

Assar

Kommentera här: