Amristräff

Hej, Daisy här! Idag har vi varit på amristräff inne i den stora staden! Matte sade att jag skulle tycka det var superduperlattjolajbans och hon hade ju jätterätt - jag hade superduperlattjolajbans, för mina syskon Hyacinth, Charlie och Ziggy var där! Åsså min gammelmatte och min gammelhusse med! Vilken lycka!



Matte försökte fotografera lite med sin 'ajfån', men det blev mest bara sudd. Hihihi! Tror jag det, vi sprang ju runt som oljade blixtar...


Charlie: -Sisten fram är en rutten sill!
Daisy: -Fram till vad?
Charlie: -Spelar det någon roll...?
Daisy: -Nä...

Big Sister Kompis hängde också med lite, men hon tog det sådär lite vuxet 'lagom'...


Syskon x 3: -Wohoo, vi är fria!!!
Kompis: -Äh, tagga ner och njut lite av tillvaron istället.

Sen ringtränade jag med gammelmatte. Det var jätteskoj, för då får man också springa och det är ju liksom det bästaste jag vet...



Nu på kvällen har matte och jag satt ihop en liten filmsnutt från amristräffen, eller jag kanske inte gjorde så mycket förstås... Jag låg mest och sov i mattes knä, helt slut efter en superduperlattjolajbansrolig eftermiddag! Fram med popcorn och tuggben och titta på lite söndagsfilm, vetja!


 

Vov från er Daisy!

1 Petra m. familj:

skriven

Tack själva för en jättetrevlig em. Om det blev nga bra foton så mailar jag dom. Datorn upptagen av sonen ikväll. Daisy är jättefin! Kompis också såklart, trots att jag är lite partisk ha ha.... Här har det sovits och drömts. Kanske sprang Charlie med Daisy i drömmen. Nu ser vi fram emot golfen inom kort.

Ha det så bra! Kram från oss alla.

2 Eva H:

skriven

VA?????

Är ni på Gubbängsfältet så där alldeles i smyg? Granne med oss ju!

TASKMÖRTAR!!!

Måste nog säga åt matten att sluta titta här... Så det så!

Assar

3 Eva H:

skriven

SV

OK... Nu blev jag ju lite stolt när Kompis kallar mig "vuxen"...

Men min matte har ju ingen koll på när så'nt där händer, är visst kanske nå'n klubb hon inte är med i påstår hon:(

(Och jag hade nog fått komma ensam, för farbror Jesper orkar inte så'nt längre.)

Kolla i alla fall min (ok, OK! "Vår" då'ra!) blogg idag - utvikningsbild på mig!!!

PUSS!

Assar

o Jesper hälsar med pussar ockå. DET orkar han!

4 Petra m. familj:

skriven

Grattis Daisy på 8- månadersdagen!!!



Önskar g.matte & hela tjocka släkten i St. Vika.

5 Elin:

skriven

Hej, jo jag var också där :-)

Kul att du tyckte det, tyvärr var nog detta ingen föreläsning för mig. Jag har läst några av hans böcker så tyckte att föreläsningen då var rätt tam gentemot dem. :/

Kommentera här: