Ny kille på dagis!

Det har börjat en ny kille på jobbet (dagis) - Simon heter han. Visst är han söt! Nu är han ju inte en amerikaaansk cockerspaniel, men det kan ju inte han hjälpa. Det viktiga är väl ändå att han är en cocker, eller hur?!


-Tja ba!

Vi har några nya praktikanter på jobbet också, så jag och några andra vovvar har fått i uppgift att visa hur vi sköter promenaderna på dagarna...




Jag har skrivit flera inlägg ikväll, så missa inte dem utan skrolla ner
om du vill läsa vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Vov, vov!
1 Eva H:

skriven

Festligt att han heter Simon! Precis som våran ena siames:) Om namnet ger nå'n ledtråd är han nog en juste typ, tror vi. VÅRAN S gillar iaf att t.ex bli pussad i öronen.

Fast "kille! - hur mycket är de det på ditt dagis om du kan gå dit nu?!? Låter misstänkt!

(Och att han är engelsman kan man inte göra mycket åt tror vi. Han kan nog duga ändå!)

Jesper och Assar

2 Katarina:

skriven

Jo men han var ju stilig! Vad kul - nya kompisar är aldrig fel!

3 Ira å Mio:

skriven

VAd söt Simon är!! härligt väder ute, fast Mio tycker det är jobbigt med värmen :-)

4 Bertil och Linda:

skriven

tack snälla för din kommentar :D jag är bara självlärd :D



ha en underbar dag!

5 Ebba & Molly:

skriven

Vilken fin gentleman! :) Honom kan du satsa på, Kompis! :)

Kommentera här: