En julig pudelpromenad.

I söndags var det dags för årets sista pudelpromenad - utan Flora denna gång - så jag var enda icke-pudeln bland de fyrbenta.



En pudelpromenad utan fikapaus, det är ingen pudelpromenad inte...



Husse och matte hade med sig några Frolicar till mig att mumsa på vid fikat, men när de var slut så gick jag till Nikes husse och matte och snackade lite...


-Duu, Nike drog mig i öronen när vi busade, faktiskt. Det är lite synd om mig, tycker jag... *sniff*

* PAUS *

-Men jag tror att en smakbit av det du äter på skulle göra susen!



-Öka takten, ni går ju så långsamt!

1 Eva H:

skriven

Tack för snälla kommentarer om A-jobb!

Och nu et jag ju inte var ni bor, men eftersom ni brukar vara med på Mässan gissar jag på Sthlms-trakten? Puffade trynen köper vi på CRT zoologiska som finns här i Högdalens industri och även i Haninge. Så du får hypnotisera dit matten din! De är SÅÅÅÅ goda!!!

2 Tungelspudlarna:

skriven

Gott Nytt År på dig Kompis, kram till både dig och dina människor!

3 jimmie och kingeling:

skriven

vilken härlig pudelpromenad :P

4 Petra Norén:

skriven

God fortsättning på det nya året!

Om du går in på min hemsida så står det information om den blivande pappan under Valpar.



Kram Petra

5 Helena:

skriven

Hej hej!

Första bilden såg så himla härlig ut så jag snor den till min blogg ;)

Tror mig skymta mig nån stans där i mitten men är inte helt säker... kan ju vara en myra också... nästan iaf =P

Kanske blir så att vi ses nästa promenad med då Malte redan mår prima efter kastrationen. Tror inte att det kommer vara för tätt inpå =)

ha det bäst!

Kommentera här: