Jag hjälper matte...

... med "hundmatsöverpytsningen". Dessvärre behövde hon alldeles för lite hjälp. Måste hon vara så pricksäker?
 
-Matte, jag är - i princip - inte alls inne i tvättstugan när du ska stå där och fresta med mat. Majoriteten av mig ligger i hallen, faktiskt. 
 
 
 
1 Eva H:

skriven

De där tillfällena måste man ha koll på ja....
Men våran matte är också ALLDELES för bra på att fixa ner allt i den där tunnan du hittade.
Hmmm..... Vi får fundera ut något!
PUSS till dig och syrran!
Jesper o Assar

Svar: Ja, bara två ynka kulor tappade matte denna gång. Det blir en amris inte mätt på... Vi får mötas och 'brain-storma', tycker jag. //Daisy
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

2 Arlo:

skriven

Visst är det spännander när maten ska hanteras? Hussen spiller ALLTID några kulor som jag snor åt mig snabbt som vinden!

Svar: Det händer här med, fast det är alldeles för få. Bara TVÅ ynka kulor denna gång...
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

3 Petra & Co:

skriven

Ha ha ha.... här står matte i tvättstugan och dit in är det en 'kattspärr' så bara Cindy kommer in. Men eftersom vi har så där hungriga - ledsna cocker spanielögon så brukar vi få smaka en kula var för att se om maten håller. Vi brukar försöka få smaka mer genom att vara tveksamma. Men det går inte matte på, så vi får väl vara nöjda med det lilla.
Vov från brorsan Charlie <3

Kommentera här: