Besök hos Mjuka Tassen

Vi fortsätter att 'vibba' hos Kerstin på Mjuka Tassen. Det är ett så supernajs ställe, så ni anar inte. Nu senast så säger matte att vi körde synkroniserat svansvift - i samma sekund som Kerstin satte på vibben, så började vi vifta på svansen. Ja? Är det så underligt? Det är ju så gu-dom-ligt skönt!!
 
Efteråt är vi superavslappnade och somnar (om) medan matte och Kerstin pratar...
 
-Zzzz... Zzz... Zzzzzzz...
 
 
-Zzzzzz... Zzzz... Zzzzzzzz...
 
Ser ni det turkosa runt min nacke? Det är min nya, SUPERSKÖNA, sele! Den är så skön och jag känner mig så fantastiskt avslappnad när jag promenerar med den. Jag fick den av matten sist vi var där. Den sitter som en smäck! Kan kanske ha att göra med att hon som tillverkar dessa selar själv har amris, så hon hur den ska se ut för att sitta bra. Håll utkik i bloggen efter bättre bilder lite senare!
 
Mjuka Tassen finns på fejjan också: Kolla in henne här!
 
 
 
 
1 Elin:

skriven

Jättehärlig färg till hennes svarta päls.
jag blir så nyfiken på denna vibb-grej. Kan du inte skriva lite mer om det?

Svar: Här får du en länk till Mjuka Tassen Hundrehabs information om vibrationsträning: http://www.mjukatassen.se/priser-,behandlingar,-kontakt/behandlingar/vibrationsträning-12990653
Jag har själv provat att vibba tillsammans med Kompis första gången på plattan och det är ungefär som att stå på en vibbplatta för människor. Det är fantastiskt att se vilken skillnad denna vibbträning har haft på hennes muskulatur i rygg och höfter plus vilken effekt det har haft på hennes smärt/hälta! Nu börjar hon likna sig själv igen och kan springa runt på golfen i över en timme alternativt gå raska 1,5 timmespromenader utan att få ont, bli trött eller halt. :) //Anna
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

Kommentera här: