Efterlysning: Jenny och Brios blogg

Bästa bloggvänner!
 
Nu behöver vi er hjälp: Vet någon var pudeln Brio och hans matte Jenny har tagit vägen? Bloggen är borta när vi försöker tassa in och hälsa på. Har de slutat att blogga, eller har de bytt bloggadress? Någon som vet?
 
 
1 Eva H:

skriven

(JA...! Jag sitter här och häckar! Tänker bli riktigt, riktigt halvdöd så jag får sova :D )
Jag minns att Jenny skrev något om att bloggen hade "bara försvunnit". Tänkte jag skulle maila henne, eller kolla om jag kan hitta henne på FB. Får försöka imorgon!
(Kanske har hon omplacerat Brio också, det var ju en tanke på det.)

Svar: Åh, om du får tag på henne - hälsa gärna från mig att jag saknar hennes blogg! Vad säger du? Funderade hon på att omplacera Brio? Men varför det? //Anna
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

2 Elin:

skriven

många som jag har följt som bara försvann.. :-( poshpoodle, spoileme, sen Kingen.
Man tänker på dem ibland och undrar om hunden lever etc

Svar: Kingens husse träffade jag på SKKs Påskutställning i Kista i våras. Han var där som handler och tiken han visade blev BIR den dagen. Kingen mår bra, men Jimmie jobbar mest med trim och som handler på utställningar, så han tyckte inte att det fanns så mycket att blogga om. Hann nog inte med det heller. //Anna
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

3 Elin:

skriven

5:2 metoden går ut på att du väljer ut två dagar i veckan som du fastar. Under dem dagarna får du äta för 500kalorier, män 600kalorier. Dem övriga fem dagarna i veckan så äter du dom vanligt. :) hjärnan aktiveras mer av att få fasta och hälsan förbättras samt viktnedgång

4 Elin:

skriven

Men va kul att du träffade på honom :) okej då förstår jag att det är fullt upp. Känt så mycket oxå nu sista tiden men tänkte ta upp bloggandet lite mer ordentligt igen snart.

5 BMW o Arlo:

skriven

Vi vet! Brio är omplacerad och bloggen nedlagd, eller i malpåse! Jenny kommenterar ibland hos mig, men skriver inte så mycket mer om vad som hänt.

Svar: Tack! Tråkigt att höra att de inte kunde ha kvar Brio. :(
Sessy's Mira "Kompis" & Charlita's Daisy "Daisy"

6 Jenny minus Brio och blogg :

skriven

Hej på er!!

Tack för efterlysningen! Vad glad jag blir att jag är saknad :)

Så här ligger det till: Brio bor inte hos mig längre. Han blev så rädd för fröken G och jag kan bara inte be maken ge upp sitt jobb för min lilla tuss! Rädslan blev bara värra och värre under våren så jag måste se till hans bästa. Så han bor numera på landet och har det bra :)

Bloggen är borta av den anledningen att jag plötsligt fick massor med besök med koppling till någon sida i USA som tycktes ha med porr att göra. Då blev jag lite skraj och la ner! Annars hade jag gärna haft den kvr. Men nu har ja inte så mycket att blogga om längre :)

Ny hund ska jag vänta med i några år. Det får räcka med att få ta någon promenad med fröken G ibland och få vara med och diskutera hundträning. Jag får dock inte träna henne. MEN sonen behöver få tid han också så jag ska försöka hålla mig i skinnet!

Tusen tack!
Jag är varm i hjärtat idag tack vare ditt inlägg!

Kommentera här: