Bildtävling hos Assar och Jesper!

Just nu pågår det en bildtävling i Assar och Jespers blogg. Bästa busbilden ska utses och självklart är vi med och tävlar. Matte valde att skicka in den här bilden:
 
 
Daisy: -Det är hemma hos g.matte en vårdag i maj. Kompis kom och hälsade på mig och mina syskon tillsammans med husse och matte. Vi tyckte det var lattjolajbans att få busa med en så stor och vuxen hund. Det är modiga Hajjan och Charlie som springer i första ledet, medan jag och Ziggy springer bakom, på lite behörigt avstånd.
 
Vi skulle tycka det var jätteskoj om ni ville rösta på vår bild. Klicka på bilden ovan, så kommer ni till tävlingen. Skulle ni tycka att någon annan bild var mer busig så får ni väl rösta på den istället, antar vi. Men vi kan då rakt inte förstå varför ni skulle vilja göra det...
 
Tävlingen pågår t.o.m. torsdag 8 november.
 
P.S. Om ni vill se fler bilder från den dagen så klicka här!
1 Eva H:

skriven

Toppen tjejer!
TACK för att ni påminner!
Men du Daisy... Matten din avslöjade allt att när Kompis vände så fick ni visst väääääldigt brått åt andra hållet? ;D
PUSS!

Svar: Eh... Det där har jag då rakt inget minne av... Kanske var det så, kanske inte... //Daisy
Sessy's Mira "Kompis"

2 Petra & Elvisligan:

skriven

Blir jag jävig om jag röstar?
Kram g.matte

Svar: Vov på dig g.matte! Nä-ä, det blir du inte. Det står att man får skaka fram vartendaste släkting man kan hitta, så det går så bra att rösta så. :) Voff, voff från Daisy!
Sessy's Mira "Kompis"

3 Eva H:

skriven

Hihihi!!!
Kikade på orginalinlägget och där finns faktiskt bevis!:D Sorry gumman!

Svar: Asch då... ;-) //Daisy
Sessy's Mira "Kompis"

Kommentera här: