Nytt smarrigt hundgodis (Kvack, kvack!)

Nu har vi fått testa ett nytt hundgodis igen. Den här gången blev det Bubecks belöningsgodis med ankkött.
 
 
Det här är ett ugnsbakat godis, som både är gluten- och spannmålsfritt. Det är säkert jättebra, men You had us at 'duck meat', om ni hajar vad vi menar...
 
Kompis: -Jag kände ju på en gång att det var något nytt och stannade upp och nosade lite på det först. Kände inte igen doften och jag tror nog inte jag har ätit anka förut. Jättegod smak!
 
Daisy: -Va?! Stanna upp och lukta på godiset? Du kan ju inte vara en riktig cocker... Jag vet inte om jag riktigt hann känna smaken, men jag tyckte dem var väldigt goda och formligen slukade dem.
 
Bitarna är alldeles lagom stora, men de är hårdare än de vi är vana vid.
 
 
Kompis: -Alltså, först trodde jag att matte hade lurat oss och gett oss smaksatta småstenar eller nå't. Nä, alldeles för hårt min del. Belöningsgodis ska väl vara just en belöning och inte hårt arbete...
 
Daisy: -Nämen, nu snackar du 'goja' igen! Det var ju just det som var så himla bra med dem. Jag älskar att de är sådär lite hårda, så man får riktigt krossa dem med käkarna. Mycket bättre än vanliga, tråkiga pensio-kex!
 
Ja, åsikterna går lite isär här hemma. Vi är rörande överens om att de smakar jättegott, men sen när det gäller hårdheten på godisarna så tycker olika.
 
Betyg: 3 tassar av 4 möjliga (Kompis ger dem 2, Daisy ger dem 4)
 
Vill du också smaka på dessa hårda och supersmaskiga hundgodisar? De finns att köpa hos CSiGORA för 55 kronor. Finns även med fisk.
 

Kommentera här: