Kan amrispappor vara glasmästare???

Är det nå'n som vet vad matte menar när hon frågar mig om min pappa är glasmästare?
 
Matte: -Du Dejjan... Jag försöker titta på tv här.
Daisy: -Jamen visst, gör du det. Det är helt okej för min del. Så länge jag får sitta här och torka mina blöta tassar på dina jumpabrallor.
Matte: -Mmm, schysst... Är din pappa glasmästare?
Daisy: -Eh, nää... Tror inte det. Han är nog bara amris... Vad du snackar mycket, skulle inte du titta på tv?
 
1 Eva H:

skriven

Tror jag anar vad hon menar ja...
Och kan avslöja att en hel del katter jag känner tror detsamma om sina fäder:)

2 Elin:

skriven

så söt!!!

3 Rudi :

skriven

Roliga samtal ni har då!

4 sandra:

skriven

nä vi fattar nada ;)

5 Jenny o Brio:

skriven

Äh! Det är så mycket skit på TV:n ändå. Bättre att få titta på vackra du :)

Kommentera här: