♥ Kompis 5 år ♥

Idag är det min födelsedag! Najs... Super-najs till och med!



När solen stod som högst på himlen och sommaren precis bara hade börjat, då tyckte jag och mina syskon att det var dags att titta ut. Bra val av dag, eller hur?!


Mamma Milla, jag och 4 av mina 5 syskon en sommardag för 5 år sedan. Visst är hon fin, min mamma?!

Vi började firandet på morgonen med en liten klutt leverpastej i frukostskålen. Mumma! Sen åkte vi till dagis, där vi ska ha kalas och käka kex. Nu verkar väldigt många ha tagit ledigt inför midsommarhelgen redan idag, men det gör ju inget - desto fler kex till oss som är där! Slurp!

Sen i eftermiddag så ska jag få min födelsedagspresent - ett bad! Va?! Nu har matte allt fått solsting - jag vill inte bada juuu... Daisy ska också få bada och så ska åtminstone hon klippas, ev. också jag. Hua!

Det är i alla fall tur att man inte har lika kraftig skäggväxt som lillasyrran, hon ser ut som ett burrigt troll nu. Jag själv ser rätt okej ut fortfarande, lite lurvig på öronen bara. Så matte, om du läser det här: Det räcker med bad för min del, helst inte ens det. Men gärna mer leverpastej!

1 Petra & Co:

skriven

Grattis Kompis!!

Det låter som en toppendag, om man bortser från badet förstås. Men ni brukar vara nöjda när badet är färdigt. Hajjan fick bada igår och Nova i morse eftersom jag hade sovmorgon. Nova fick en smärre chock, för det hade hon inte räknat med. Så ikväll ska här trimmas så alla skägg försvinner, ha ha....

Trevlig midsommar hela flocken i Åkersberga från hela flocken i Stora Vika!

2 Rudi:

skriven

Grattis! Och bra matpresenter har du fått hela dan. Bad är väl onödigt på födelsedan, men måste du så ska du ha massa pastej efteråt!

3 Katarina:

skriven

Grattis! Ni är så fina, både du och din mamma!

4 Eva H:

skriven

Men GRATTIS!!! GRATTIS! GRATTIS! GRAAATTTIIIIIS!!!

Supersnyggaste bruden!

Var glada att ni inte ser Assar just nu... Han skulle definitivt slå syrran din! Inte kunnat klippa sen 16 april...Ja du förstår:)

PUSS!

5 Ebba:

skriven

Grattis Kompis!! :)

6 Elon och Linus matte:

skriven

Grattis i efterskott. Hamnade här via länk från en annan hundblogg. Fina amrisar du har : )

Har själv två engelska cocker.

/Elon och Linus matte

Kommentera här: