Måndag igen...



Jaha, så var det måndag och ny arbetsvecka igen. Syrran och jag skulle ha badats i helgen, men det blev aldrig av (nämen så tråååkigt). Fast det kanske är lika bra med tanke på vädret? Nä, känner jag husse och matte rätt så åker vi i badbaljan ikväll...

Vov på er alla två- och fyrbenta!

//Kompis
1 Petra & Co:

skriven

Fy vad det såg grått och vått ut hos er. Här i St. Vika har det varit frost och sol, lite bättre amrisväder. Men det får gärna bli några grader kallare. Vi hoppas det blir det snart hos er också så vi kan komma och springa omkring på golfbanan.

Igår blev Nova badad och utredd. Ikväll är det planerat att Hyacinth ska åka i badet. De blir inte roliga i baken när de löper....

Hoppas ni får en bra vecka!

Kram Petra & Co.

2 Eva H:

skriven

Vi har inte heller haft så'nt väder som det ser ut att ha varit hos er! Ingen dimma som man tappar bort sig i heller:) Fast gärna lite kallare, där håller jag helt med Petra.

Killarna tycker det är alldeles rätt åt vissa damer att de åker i badet! Gjorde 2 här i lördags nämligen... (Fast galenpannan A GILLAR ju all pälsvård! Han t.o.m. hoppar mot mig och mot trimbord när han ser mig i förkläde: "MIN tur nu!!!" Han är knasig på mer än ett sätt den:))

Kommentera här: