1 Eva H:

skriven

Sorry snuttan!

Du har ungefär lika stor chans som Totte hade när han nekade till att ha rört möbeltassarna - men hade halva sig full med sådana!

Men du är ju DUKTIG som hjälper matte att städa ju!

PUSS!

2 Elin:

skriven

haha va söt!!!

3 Annika:

skriven

Hej Kompis! Nu har du fått att göra; det blir nog inte helt lätt att få ordning på den där busiga lillasystern du har fått. Men det fixar du väl, som allt annat! Lycka till!



Pudelpussar från Bina & Co

4 Eva H:

skriven

Kul att ni kollade Grabbarna Boys! Visst är han liiiiiiite knäåå den d'r Teo? Men söt!

Säher matten i alla fall... BI tycker att NI är sötare!

Jesper o Assar

5 Sara:

skriven

Men hallå, har du gått och BLIVIT MED VALP?! Trots att jag kämpar för att kunna lägga in något enstaka blogginlägg ibland så har jag lyckats sämre med att hålla mig uppdaterad på andras liv och händelser.



Vad avis jag blev nu. Ska vi byta mina rena bilmattor mot din valp? En sådan bedårande liten flufftuss! Snygga de är ihop också, Kompis och valpisen.

Jag hade ju så gärna velat ha en valp denna sommar men det blev inte av. Nu drömmer jag om valp till nästa sommar eller sommaren därpå.



Hoppas allt är bra med dig och gänget! :)

6 sandra:

skriven

tihi....känner igen det där ;)

Kommentera här: