Att tappert gå den svåra svältdöden tillmötes.

Lillasyster Daisy måste vara den hungrigaste bebisen i hela världen. Tror ni mig inte?!
Ja, då ber jag att få presentera bevismaterial A:

Det är 10 minuter kvar innan lunchen är klar, men hon påstår ihärdigt att lunchen är ett par timmar försenad. Minst.

Daisy: -Hjälp! Jag svimmar snart av hunger! Finns det ingen som kan förbarma sig över mig?

Kompis: -Äh, löjligt! Du får 4 mål om dagen, jag får bara 2. Du får varken sympati eller hjälp från mig. *fnys*

Daisy: -Nähä, så då får man väl sitta här och vänta. Alltså, om ni hittar mig ihjälsvulten, så...

1 Gammelmatte:

skriven

Ha ha ha.... känner igen det där.

Var inte populärt i familjen på morgonen när hon även fick de andra att börja yla.

Hur ska det gå när hon ska ära fyra ggr, vågar inte tänka tanken. Lycka till!

Kram Petra & Co.

2 G.matte igen:

skriven

Det ska stå: hur ska det gå när hon inte ska äta fyra ggr längre.

3 Anonym:

skriven

4 Elin:

skriven

skrattar Sååå j*vla söt jue!!

5 Eva H:

skriven

Men jösses...!

Stackars, stackars, STACKARS... Kompis o matte o husse!

Du slår ju t.o.m. A i tjatande! (Fast där gäller det oftast leksaker och vatten som luktar siames eller "bulle".

Håller med gammelmatte:VAD händer när 4-måls tiden är över...? HJÄÄÄÄÄLP!!!

PUSS på er töser!

6 Eva H:

skriven

Ps Förresten tycker vi nog inta att mattens rubrik stämmer riktigt... Så där förskräckligt "tappert" är väl inte det där klagandet:)

7 Cissi:

skriven

Hahahaha, stackarn svälter ju! Tack för dagens asgarv ^^

8 Annika:

skriven

Stackars lilla hund! Hur kan ni vara så grymma?

Kommentera här: