Stoppa pressarna - viktig statusuppdatering!

Lystring, lystring! Jag har en mycket viktig statusuppdatering att förmeddela:

❤ Idag har jag börjat löpa!

Jag kommer att skicka ut p(ee)-mail till alla i närområdet och annonsera i lokaltidningen (som ett promenadstråk i bostadsområdet brukar kallas). Jag kan redan nu meddela husse och matte att en kisspromenad kommer att ta ungefär dubbelt så lång tid framöver och jag kommer inte nöja mig med mindre än att jag får lämna ut femtielva visitkort.
Japp, så var det sagt.

God kväll!
1 Katarina, Nanna & Leia:

skriven

Hihi - ingen kommer undgå ditt viktiga meddelande!

2 Eva H:

skriven

Adressen?!?

ADRESSEN kvinna!!!!

Jesper och Assar

3 linaa vikken pina:

skriven

Här hemma löpes de oxå bilda klubb? eller kan jag skicka min löptik till er? ;)

Kommentera här: