Grattis Snöa!

I torsdags fyllde min polare Snöa 3 år - grattis önskar hela flocken!



Vi hade ett litet födelsedagskalas för henne hemma hos mig eftermiddagen, då Isa och Snöa hängde med oss hem från dagis. Matte bjöd på tuggpinne och tjejerna slafsade i sig dem på ett nafs. Sen hängde de mig i hasorna i hopp om att jag skulle tappa min... Precis som om det fanns minsta risk för att det skulle ske!


Snöa: -Kolla, hon har ju hela kvar, ju...
Isa: -Mmmm, ser hon ut att kunna tappa den, eller kanske lämna den?


-Den som spar, hon har!

1 Ebba & Molly:

skriven

Grattis Snöa :)

2 Eva H:

skriven

GRATTIS till fina Snöa från oss också!

Men en sak fattar vi inte... Trodde de att du skulle GE BORT din pinne???

SÅÅÅÅ korkad kan väl ingen golden vara?

Det trodde vi faktiskt inte alltså.....

Jesper och Assar

Kommentera här: