Värsta superduperpresenten!

Ser ni? Märker ni nå't? Ja precis, min blogg har fått nytt utseende! Visst blev det fint - äntligen en cool underrubrik - tjoho! Nej, det är inte jag som har tassat runt i lay-outen.... Nej, det är inte matte heller... Det är Kingen och hans husse som överraskade matte och mig med en ny stilmall! Visst är dem underbara?! Tvåbenta brukar säga "klok som en pudel", men då har de tydligen inte sett en amris in action...

Jag passar på och skickar massvis med nospussar till Kingeling och matte tackar och bockar, hon med!

Ha en riktigt trevlig kväll alla - själv ska jag borra ner mig i tv-soffan och fredagsmysa! Jag avslutar med att bjussa på en bild från dagisbloggen. Vov på er!

1 Katarina:

skriven

Snyggt!

Trevlig helg!

2 Ebba & Molly:

skriven

Supersnyggt! :D

3 Eva H:

skriven

HALLÅ!!! Vi har sett Kingen och hans husse via FB-gruppen "Vi som älskar amerikansk cocker spaniel" men inte visst vi han var så bra på data!

Vår matte är URKASS!! Vill ibland ändra en del men hon VÅGAR inte för hon är rädd allt ska sabbas...

PERFEKT header för dig! Säger ju allt:)

(O matte undrar om du ska vara på Hund-10 också? Fast det heter visst annat nu...Men ändå... MATTAR alltså....!)

Ha det bäst!

(Den där rumpan...sa J. Undrar om den inte luktar... MUMS!!)

Vi andra skäms...

Kranar!

4 jimmie och kingeling:

skriven

:D varsågoda^^ Klart att de två bästa blogg-amrisarna ska ha matchande bloggdesign ;)



Ha en härlig helg

5 Nettan:

skriven

Tjusigt!

6 Helena:

skriven

Superfint blev det! Jag är djupt imponerad och ganska mycket avundsjuk också...



Hjälp mig att rösta fram min nya frilla på min blogg!

Kommentera här: