Återbesök hos vovvedoktorn

Idag har matte och jag varit hos vovvedoktorn igen för att kolla att mina öron har blivit bättre. Jag trodde det räckte med att jag inte kliar mig längre för att matte skulle förstå det, men inte då... Man måste tydligen sticka ner en manick i öronen för att se efter. Det var ju förstås inte så farligt, men ändå. Man vet aldrig vad som händer när man är hos veterinären... *burr*

Mina öron såg iallafall jättebra ut nu - sade ju det! - men matte ska fortsätta att rengöra och droppa några dagar till.

Idag kikade vi in i mathörnan också. De fanns så mycket MAAAT där så ni anar inte! Det fanns säckvis med käk, godis och tuggben och jag tyckte vi kunde köpa med oss lite för att fira mina fina öron och ett tag såg det ut som att det skulle gå vägen...


-Åh, det här ser gott ut! Och det här! Och det här! *svansen viftar ivrigt*

... men vi kom hem med det här. *suck*



Öronpuder och en ny klotång, det går ju inte att äta.
1 Eva H:

skriven

Men FY!!! Vad din matte är dålig på att handla VIKTIGA saker!!

Du skulle kanske testa Jespers metod? Förra gången vi var till godis-/leksaksaffären STAL han ett kex! Matte skämdes men köpte sen med en hel trave såna hem:)

Jesper och Assar

2 Elin:

skriven

skratt nej det går ju inte att äta :)

3 jimmie och kingeling:

skriven

va bra att öronen blivit bättre!! :D

hahaha, staackars Kompis, får du igen mat ;) haha

4 Helena:

skriven

Snålt av matte att inte impulsköpa några säckar... Jag menar, mat kan man ju aldrig få för mycket av!

5 jimmie och kingeling:

skriven

hehe, tyvärr är ja nu väääldigt öm i fingrarna :P det börjar avta nu, men igår.. usch :P

Kommentera här: