Vårvärme

Idag har jag haft grym vårfeeling! Matte hämtade mig tidigt från dagis och så fick jag vara ute på tomten och njuta av vårsolen, som värmde så skönt.

Jag fick jaga tennisboll, något som jag tycker är vansinnigt roligt. Hon verkar tycka det är kul att kasta iväg bollen också, för hon vill göra det om och om och om igen. Det enda vi inte är riktigt överens om är huruvida jag ska behöva lämna ifrån mig bollen när jag väl har fångat den...

Förutom tennisbollen - som har legat gömd i snön - så har några smaskiga pinnar töat fram också.


-Mmmm, halvrutten pinne - smaskens!


-Det är viktigt att hålla koll på munhygienen - använd tandpetare dagligen! *gnag, gnag, gnag*

Matte och jag har hittat några vårtecken också. Det här vill matte framhålla:


*kirgislökarna är på väg upp i rabatten*

Medan jag tycker att man kanske skulle trycka mer på:


*gräsmattan börjar lukta vår*

P.S. I söndags åkte jag på bad och klipp - nu har jag en sådär härligt sommarkort frilla. Jätteskönt! :)
1 Elin:

skriven

Åh vilka vårtecken du har hittat där i rabatten! =)

Kommentera här: