Targetträning - Fluffmonsters utmaning nr 1

Matte och jag är med i Fluffmonsters veckoutmaning. Vi har jobbat med en hel del annat den senaste tiden, så vi kom inte igång med det här förrän idag, sista dagen... Matte får skärpa sig och dra igång tidigare med övningarna. Jag är faktiskt en riktigt smart hund och kan klämma in myyyycket mer i huvudet än vad matte tror. Speciellt om man får korv...

Första veckoutmaningen har bestått av att nudda nosen på en papperslapp och så får man godis. Plättlätt - och gott, tycker jag.



Först låg lappen på golvet, sen försökte matte vara lustig och sätta upp den på en stolpe i vardagsrummet och trodde att det skulle bli knepigt för mig. *fniss* Säkert...


-Får jag börja på en gång?


-Nuddelinudd - får jag godis nu?
1 Elin:

skriven

Guu va söt Kompis är! =)

Inga konstigheter där inte! Hon visade vart skåpet skulle stå =)

2 Jimmie och Kingeling:

skriven

så duktig Kompis är! :) och hon tar det så lungt! Kingen är helt galen när det gäller klickerträning^^ han vill ha godiset med en gång :P

3 Katarina:

skriven

Söta Kompis, vad du påminner mig om vår gamla Mimmi som inte finns kvar hos oss... Du är jättesöt och duktig!

4 Nettan:

skriven

Haha, skulle vara Chewie, det där... han gör alla konster han kan, sitt, ligg, rulla rint, bara han får godis och genast. ;-)

Duktiga Kompis!



Kram Nettan mfl

5 Ida & Revo♥:

skriven

Hahah så sött hur började du träna in det?

Gosa vovve är det enda som hjälper =)

6 Cissi:

skriven

vad duktiga ni är! :)

Kommentera här: