Puppiaselen helt okej!

Nu har jag testkört nya selen och den är helt okej! Jag var väldigt misstänksam först och ville inte prova den, men den satt skönt och funkade jättebra i spåret. Matte är nöjd, husse är nöjd och jag är nöjd.


-Husse, varför stannar vi? Jaha, för att fota... *suck*


-Åh vad roligt det var! *svansen ivrigt viftandes*

Jag ber er notera min smala midja (mest päls nu). Jag har redan fixat strandformen inför Beach 2010. Allt springade i skidspåret har - förutom slankare midja - gett mig superkralliga benmuskler. Me like!
1 Petra Norén:

skriven

Vilken fin ny sele du har fått Kompis! Vilket härligt skidspår. Här finns det skidspår, men då är det endast skidornas spår. Så det går inte att spring bredvid, för då är det djuuup snö. Vi får springa på "snöstigarna" istället. Nova får gå i koppel eftersom hon höglöper och matte litar inte på att hon kanske fixar en egen kille som matte inte vill att hon träffar.

Ha´det så bra, så hoppas jag att vi snart träffas igen. Kanske vi kan komma på besök och åtnjuta era fina skid- och promenadstråk.

Kram Petra & Buffligan.

2 Alexandraida♥:

skriven

Åååå hottie till sommaren ;)

3 Jimmie och Kingeling:

skriven

Bra att Kompis är nöjd! Och den ser ju ut att sitta jätte bra :)



kramar

Kommentera här: