Fyrbenta flismaskiner

Idag följde Isa och Snöa med matte och mig hem efter dagis, så vi fick en play date igen. Vi hjälptes åt att tömma ut alla mina leksaker över hela vardagsrummet och så hämtade vi ved från vedtraven brevid braskaminen och så såg vi vem som snabbast kunde flisa ner en mindre pinne i småbitar. Vi hade jätteskoj!







På eftermiddagspromenaden skötte vi oss exemplariskt och min matte var så nöjd med vilket fint hundspann vi bildade.



Äh, det var väl inget? Vi har ju vanan inne från jobbet (dagis)...


(Bilden lånad från dagisbloggen, vi sitter ungefär i mitten av bilden.)

1 Elin:

skriven

Gillar sista bilden, vlken flock!!!

Är ni den svenska versionen på Cesar? :)

2 Lea:

skriven

Hej Kompis! Var ett bra tag sedan vi kikade in här, men blir lika glad varje gång av alla bilder :o)



Vilken härlig flock du har!



Kram Leo & Lea

3 Elin:

skriven

Jag vi har tipsat dem om hundstallet.

Jag tror många har erbjudit sig så det kommer nog lösa sig till sist.

Tyvärr har jag själv inte plats eller tid för en storpudel.

4 Evelina:

skriven

aw supermysig blogg :) dina hundar var väldigt fina!

5 Jimmie och Kingeling:

skriven

den sista bilden är ju bara för härlig! :) så många hundar som bara sitter lugnt och stilla, coolt! :D



Åå en sån snygg header ni har skaffat! :)



kramar^^

Kommentera här: