Bus med Isa och Snöa!

I helgen har himlen varit så där fluffig och vit igen - jätteskoj! Igår fick flocken sällskap av Isa, Snöa och deras matte i skogen. Jag såg inte särskilt mycket för allt vitt fluff, men skoj hade vi!


-Men, den här stigen gick ju rakt in i en gran. Que?


Matte: -Kompis hit!
Snöa: -Ska vi få godis?
Isa: -Sade du godis?
Kompis: *suck*


Efter skogsrundan fick vi leka på kullen. Den där stora brummande saken med blinkande saftblandare hade varit här och byggt höga snövallar - bara för vår skull! ♥


Snöa: -Tjohooo!
Kompis: -Vänta på mig!


Matte: -Hur går det för dig, Isa?
Isa: -Asså, jag försökte inte komma upp om det var det du trodde. Jag tänkte faktiskt bara kasta mig mot snövallen och sen glida ner igen, så att jag skulle komma åt och gräva i snön. Faktiskt.
Isas matte: -Ja-a, vi tror dig...



Snöa: -Var tog snöbollen vägen?
Kompis: -Bry dig inte om det du - den är MIN!


Snöa och Kompis: *fokuserade*
1 Jimmie och Kingeling:

skriven

Roligt Kompis ser ut att ha :) och de två vackra goldenflickornas pälsar matchar Kompis päls bra ;)



Till Kingens tassar brukar jag raka mothårs med ett 3mm skär, och mellan trampdynorna rakar jag med en minitrimmer eller klipper bort pälsen. Sedan får man ju alltid finklippa runt klorna och där inte rakapparaten kommit åt. :)



kramar

2 mitsukai:

skriven

Vilka härliga bilder =)

Äkta snöbus!

Kommentera här: